PERSONAL BRANDING – BUDOWANIE MARKI WŁASNEJ, opis szkolenia
ŚWIADOME KREOWANIE WIZERUNKU, MARKA, TOŻSAMOŚĆ
WAŻNE JEST TO CO CZŁOWIEK SOBĄ REPREZENTUJE A NIE TO JAK WYGLĄDA.
– Takie przeświadczenie jest nieprawdziwe!
W kontaktach biznesowych, jest bardzo niewielu ludzi ciekawych co sobą reprezentujemy, jakie są wartości i zasady kierujące naszym życiem. W biznesie
ludzie chcą najszybciej jak to możliwe załatwić interesy. Nikt nie zastanawia się co mamy „w środku”, zwłaszcza gdy na zewnątrz widzą niemodne,
pogniecione ubrania i naszą wykrzywioną w grymasie dezaprobaty twarz. Zasady kreowania wizerunku, w przypadku pozycji społecznej, podpowiadają nam
stereotypy. Można im nie ulegać, ale wówczas dajemy sygnał, że nie szanujemy innych i jesteśmy skoncentrowani wyłącznie na sobie. Tłem do kreowania
wizerunku społecznego jest szacunek dla innych i zrozumienie dlaczego jest to dla nich ważne.
Rola społeczna nie daje szacunku społecznego z automatu!
Szkolenie z zakresu budowania marki własnej odpowiada na poniższe pytania:
Jaki jest cel Twoich działań biznesowych?
Co to jest profesjonalny wizerunek biznesowy?
Jakich informacji chcesz dostarczać innym poprzez swój wizerunek?
Jak chcesz być postrzegany?
Co mówisz o sobie gdy milczysz?
Komu dedykowane jest szkolenie:
Szkolenie adresowane jest do osób, które reprezentują firmy na spotkaniach biznesowych, są przedstawicielami handlowymi, występują publicznie,
utrzymują kontakty służbowe z kontrahentami i partnerami biznesowymi oraz dla tych wszystkich, którzy chcąświadomie kreować własny wizerunek.
Metodyka szkolenia:
interaktywne warsztaty , studium przypadku i ćwiczenia aktywizujące do nauki
inspirujące przykłady i historie dot. etykiety biznesu
praca indywidualna i zespołowa
dyskusja
wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych narzędzi szkoleniowych
Ramowy program szkolenia
Marka Własna (osobista)
Pojęcie marki w kontekście społecznym
Czym jest marka własna
Kiedy budować markę własną
Proces budowania marki własnej
Elementy osobistej marki
znajomość i pewność siebie
bycie sobą
oferowanie swojej osoby jako wartości
przedstawianie siebie jako marki
uczestnictwo w dyskusjach
innowacyjność
budowanie sieci kontaktów biznesowy.
Jak budować markę własną
ja jako jednoosobowa firma
zasady komunikacji biznesowej
Z kim będziemy się komunikować? (odbiorcy przekazu)
Co, jak i kiedy im chcemy powiedzieć? (treść przekazu)
Czy będzie to wiarygodne? (dowody, argumenty)
Jakich narzędzi/kanałów komunikacji możemy użyć?
Kto poza nami ma wpływ na nasz wizerunek
odbiór komunikatu
Jak nasi odbiorcy mogą zrozumieć nasze komunikaty?
Wizerunek
Elementy etykiety biznesowej
Naturalne predyspozycje
Cechy osobowościowe
Tożsamość
Co chcemy osiągnąć?
Czy możemy to osiągnąć? (silne, słabe strony)
W jakim otoczeniu działamy? (szanse, zagrożenia)
Opracowanie/Projekt©: Marzena Suchocka
Coach: Marzena Suchocka
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , tel.: (+48) 693 08 47 47