Lach & Partnerzy

logo-meta                     acccl-kopia


PERSONAL BRANDING – BUDOWANIE  MARKI WŁASNEJ, opis szkolenia

ŚWIADOME KREOWANIE WIZERUNKU, MARKA, TOŻSAMOŚĆ

 

WAŻNE JEST TO CO CZŁOWIEK SOBĄ REPREZENTUJE A NIE TO JAK WYGLĄDA.
– Takie przeświadczenie jest nieprawdziwe!

 

W kontaktach biznesowych, jest bardzo niewielu ludzi ciekawych co sobą reprezentujemy, jakie są wartości i zasady kierujące naszym życiem. W biznesie

ludzie chcą  najszybciej jak to możliwe załatwić interesy. Nikt nie zastanawia się co mamy „w środku”, zwłaszcza gdy na zewnątrz widzą niemodne,

pogniecione ubrania i naszą wykrzywioną w grymasie dezaprobaty twarz. Zasady kreowania wizerunku, w przypadku pozycji społecznej, podpowiadają nam

stereotypy. Można im nie ulegać, ale wówczas dajemy sygnał, że nie szanujemy innych i jesteśmy skoncentrowani wyłącznie na sobie. Tłem do kreowania

wizerunku społecznego jest szacunek dla innych i zrozumienie dlaczego jest to dla nich ważne. 

 

Rola społeczna nie daje szacunku społecznego z automatu!

 

Szkolenie z zakresu budowania marki własnej odpowiada na poniższe pytania: 

 Jaki jest cel Twoich działań biznesowych?

Co to jest profesjonalny wizerunek biznesowy?

 Jakich informacji chcesz dostarczać innym poprzez swój wizerunek?

 Jak chcesz być postrzegany?

 Co mówisz o sobie gdy milczysz?

 

Komu dedykowane jest szkolenie:

Szkolenie adresowane jest do osób, które reprezentują firmy na spotkaniach biznesowych, są przedstawicielami handlowymi, występują publicznie,

utrzymują kontakty służbowe z kontrahentami i partnerami biznesowymi oraz dla tych wszystkich, którzy chcąświadomie kreować własny wizerunek.

 

Metodyka szkolenia: 

interaktywne warsztaty , studium przypadku i ćwiczenia aktywizujące do nauki

inspirujące przykłady i historie dot. etykiety biznesu

praca indywidualna i zespołowa  

dyskusja

wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych narzędzi szkoleniowych

 

Ramowy program szkolenia

 

Marka Własna (osobista)

Pojęcie marki w kontekście społecznym

Czym jest marka własna

Kiedy budować markę własną

 

Proces budowania marki własnej

Elementy osobistej marki

znajomość i pewność siebie

bycie sobą

oferowanie swojej osoby jako wartości

przedstawianie siebie jako marki

uczestnictwo w dyskusjach

innowacyjność

budowanie sieci kontaktów biznesowy.  

 

Jak budować markę własną

 ja jako jednoosobowa firma

zasady komunikacji biznesowej 

Z kim będziemy się komunikować? (odbiorcy przekazu)

Co, jak i kiedy im chcemy powiedzieć? (treść przekazu)

Czy będzie to wiarygodne? (dowody, argumenty)

Jakich narzędzi/kanałów komunikacji możemy użyć?

Kto poza nami ma wpływ na nasz wizerunek

 

  odbiór komunikatu

                 Jak nasi odbiorcy mogą zrozumieć nasze komunikaty?

 

Wizerunek

Elementy etykiety biznesowej

Naturalne predyspozycje

Cechy osobowościowe

 

Tożsamość

Co chcemy osiągnąć?

Czy możemy to osiągnąć? (silne, słabe strony)

W jakim otoczeniu działamy? (szanse, zagrożenia)

 

 

Opracowanie/Projekt©: Marzena Suchocka

Coach: Marzena Suchocka

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , tel.: (+48) 693 08 47 47