Lach & Partnerzy

logo-meta                     acccl-kopia


NEGOCJACJE

Cel szkolenia:

przedstawienie różnych strategii negocjacyjnych oraz ich praktyczne zastosowanie.
przedstawienie i ćwiczenie kolejnych kroków procesu negocjacyjnego.
poznanie etapów negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem praktycznych ćwiczeń. sytuacji trudnych – kiedy druga strona nie chce negocjować, stosuje „brudne chwyty” lub przemoc, poznanie strategii przełamania.

Umiejętności i korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:

nabycie umiejętności definiowania problemów i zasobów w celu przygotowania procesu negocjacyjnego.
sprawdzenie własnych umiejętności i predyspozycji jako negocjator.
poznanie i ćwiczenie technik warsztatowych negocjatorów szczególnie w przypadkach trudnych.

Dla kogo – przeznaczenie szkolenia:

Szkolenie dla osób pragnących zdobyć lub pogłębić swoje umiejętności negocjacyjne oraz poznać nowe techniki warsztatowe.
W organizacji: Dla managerów, pracowników działów HR, project managerów, osób kierujących grupami lub zespołami, często o rozbieżnych celach i interesach. Dla osób biorących udział w sporach zbiorowych oraz mających kontakty np. z związkami zawodowymi.

Metody szkolenia oraz materiały:

Szkolenie w formie warsztatu interaktywnego, negocjacje w podgrupach na podstawie przygotowanych ćwiczeń/ przypadków. Każdy uczestnik będzie bezpośrednio odpowiedzialny za jakąś część procesu negocjacyjnego aby osobiście sprawdzić się w procesie i przetestować swoje umiejętności oraz poznać własne reakcje w sytuacjach „trudnych”.
Możliwość /po wcześniejszym ustaleniu/ omówienia /ćwiczenia szczególnego przypadku negocjacji interesującego dla danej grupy/organizacji.
Materiały w formie elektronicznej i papierowej.

Opis szkolenia oraz ramowy plan (omawiane zagadnienia):
Szkolenie w formie modułowej, interaktywnej, składające się z 4 modułów zawierających część teoretyczną oraz ćwiczenia praktyczne.

Moduł I – Strategie negocjacyjne

negocjacje pozycyjne a problemowe – porównanie
kiedy nie negocjować?

Moduł II – Przygotowanie do negocjacji

kotwica
BATNA czy WATNA?

Moduł III - Etapy negocjacji

negocjacje główne
praca w zespołach

Moduł IV – Trudne negocjacje i strategie przełamania

manipulacja, perswazja, wywieranie wpływu a techniki przełamania
wartości się nie negocjuje, co wtedy?


Każdy moduł kończy się omówieniem i podsumowaniem prezentowanych treści.
Czas trwania: Min. 8 godzin lub 1,5 dnia w szkoleniu dwudniowym
Sugerowana ilość uczestników: Grupa od 8 do 12 osób.

Wszelkie prawa koncepcyjne i intelektualne, zastrzeżone©.

Opracowanie©: Agnieszka Bazak – Wołczyńska, Marzena Anna Suchocka.

Kontakt:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , tel.: (+48) 782 319 866.