Lach & Partnerzy

logo-meta                     acccl-kopia


EMOCJE – ukryta strona naszej osobowości

Cel szkolenia:

poznanie podstawowych pojęć związanych z emocjami.
pogłębienie wiedzy na temat własnej emocjonalności i jej wpływu na komunikację.
umiejętność trafnego rozpoznawania i nazywania emocji.
ćwiczenie technik radzenia sobie z negatywnymi emocjami.

Umiejętności i korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:

zdobycie wiedzy o emocjach i ich roli w komunikacji.
nabycie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji własnych oraz rozmówcy.
odnalezienie i ujawnienie indywidualnego sposobu radzenia sobie z emocjami.
zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących strategii przełamywania negatywnych emocji w mediacjach/negocjacjach.
doświadczenia perspektywy – interpretacji naszych emocji przez osoby trzecie.

Dla kogo – przeznaczenie szkolenia:

Dla osób chcących efektywnie zarządzać emocjami w komunikacji oraz zbudować własny system rozpoznawania emocji.
W organizacji: Dla managerów, pracowników działów HR, project managerów, osób kierujących grupami lub zespołami. Dla stron sporów zbiorowych oraz przedstawicieli np. związków zawodowych.

Metody szkolenia oraz materiały:

Szkolenie w formie warsztatu interaktywnego, ćwiczenia na przykładach biznesowych. Możliwość (po wcześniejszym ustaleniu) rozpatrzenia konkretnego przypadku interesującego dla danej grupy/organizacji.
Materiały w formie elektronicznej i papierowej.

Opis szkolenia oraz plan ramowy (omawiane zagadnienia):
Szkolenie w formie modułowej.

Moduł I – teoria dotycząca emocji

emocje a uczucie/nastrój – podstawowe pojęcia
emocje a wartości
emocje w mediacjach / negocjacjach

Moduł II – rozpoznawanie i nazywanie emocji

emocje podstawowe – jak je rozpoznawać, odróżniać i nazywać
moje emocje widziane oczami osoby trzeciej – perspektywa

Moduł III – strategie radzenia sobie z negatywnymi emocjami

jak radzić sobie ze złymi emocjami – techniki, ćwiczenia
cisza – praca ciszą, cisza jako technika
negatywne emocje
opór w negocjacjach/mediacjach – strategie przełamywania

Każdy moduł kończy się omówieniem i podsumowaniem prezentowanych treści.
Czas trwania: 4 – 5 godzin, warsztat poprzedzający szkolenie z zakresu komunikacji i/lub komunikacji w konflikcie
Sugerowana ilość uczestników: Grupa od 8 do 14 osób.

Wszelkie prawa koncepcyjne i intelektualne, zastrzeżone©.

Opracowanie©: Agnieszka Bazak – Wołczyńska, Marzena Anna Suchocka.

Kontakt:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. , tel.: (+48) 782 319 866.